Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

ενα μυαλό γεμάτο φιγούρες




αστε με ησυχη,ετσι όπως είμαι , ανοιχτή ,


να κοιμαμαι ολο και πιο λιγο τα βραδια καθώς οι μέρες πλησιάζουν βαρύτερες .


Περιμένω ένα θόρυβο


στο κρύο φως ,να με τρομάξει.


Τα ρούχα μου ένα κυμα ουρλιαχτών δακρύων,καθώς οι λεπτές φιγούρες τους χορευουν και τραγουδούν με αραχνιασμένες φωνές.


Τα χείλη μου γέμισαν με την σκόνη ενός κολασμένου οράματος..


χααχαα..κοίταξα τον καθρευτη και γέλασα με τη καρδια μου,για πρώτη φορά στον καινούριο χρόνο.


Χιλιάδες άλλες λέξεις με ματώνουν , σαν μια κακοβαμμένη κούκλα στα θροίσματα ενός χορού.


Σκεύτομαι για το αυριο.


Σας παρακαλώ , αφήστε με να κοιμηθώ , καθώς γλιστράω έξω απ΄το παράθυρο.


Φρεσκάδα και γλύκα , ντύνουν τα φτερά μου , σαν συμπυκνωμένος χυμός απο ροδάκινο.


Αυτό δε σημαίνει τίποτα , τίποτα.


Μπορώ να χάσω τον εαυτό μου μέσα σε κινέζικες τοιχογραφίες .Μέσα σε δράκους που χορεύουν . Εσύ χάσε με στο σκοτάδι , και κάνε το σωστά. Τρέξε μέσα στη νύχτα.


Τελικά αποφάσισα να χάσω τον εαυτό μου , αύριο .


Η καρδιά μου θα εκραγεί..


Πολλές μνήμες σε πυρά....πολλες εικονες καθημερινότητας , πολλές οι εικόνες μιας μπαλαρίνας χωρίς τα παπούτσια της ....

και κάποιος πιο διπλα να τις ακούει.


Για τελευτεα φορα , σιγανά , σιγανά , σιγανά...
βλέπω τον εαυτο μου να με κοροιδεύει....

περιμένω τον επόμενο ήχο και αυτή τη φορά οχι για να με τρομάξει.

βάλτε μουσική





για ένα κεφάλι γεμάτο χορό


στην Α.Β

και μια κρυφή , μικρή αλήθεια για όλους.

5 σχόλια:

Ελενα καπακιώτου είπε...

τελεια εκφραση!!! πολυ με αγγιξε.

καλο βραδυ

Unknown είπε...

xeromai.na sai kala kipriwtaki!!
kalo s vrady

jerronymo είπε...

Α ρε veregarria.Περιοριζομαι στις σκεψεις που μου δημιουργει και αφηνω τα σχολια για αλλους...Καλο βραδυ!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

αστε με ησυχη,ετσι όπως είμαι

ξέρεις δεν σχολίασα πάρα μόνο τώρα
γιατί ζητούσες επίμονα να σε αφήσουν ήσυχη ..Το σεβάστηκα και το σέβομαι .

φιλιά

βγάλε και αυτή τη λεκτική επαλήθευση ..σα να σου ζητάνε ταυτότητα κάθε φορά οι μπάτσοι είναι ..

Unknown είπε...

de katalava akoma ti ennoeis..xaxa