Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ζητας να σου πω κατι για την αγαπη μου για σενα?
δε μπορω να σου πω αγαπη μου γιατί είμαι πολυ μικρή.
Ποιος είναι τόσο μεγαλος για να δώσει ερμηνεία?
Δε ξέρω για εσάς.
Θα προσπαθήσω να βγάλω την ερμηνεία της καρδιάς μου.Μια πρόταση που θα μου έρθει μολις τώρα..
Δε μου αρέσει να αρχίσω με το ΄΄αγάπη είναι΄΄..είναι πολύ ρηχό.
..................καπιοιος να γραφει σε χαρτομαντηλα σαγαπω και να τα σκορπα.

Φαντασια.Που ειναι?ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ.


ΌΠΩς είπε και ο Νερούδα

περιστέρα της φαντασίας ,αλήτισσα,
που τις στερνές αγάπες προσανάβεις,
ψυχή του ανθού , της μουσικής , της λάμψης ,
περιστέρα της φαντασίας ,αλητισσα.

2 σχόλια:

Χαρά είπε...

μπορείς απλώς να πεις το όνομα. και αγάπη είναι ο τρόπος που το λες. το βλέμμα σου που χάνεται στις εικόνες και το σκίρτημα καθώς αρθρώνεις τη λέξη.

Unknown είπε...

geia s xara!
apla gia kapious anthrwpous einai diskolo na tin fwnaksoun.apla ithela na tonisw ti simasia tis fantasias se mia sxesi,ston erwta..i agapi einai fantasia apo moni tis..