Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ


φθινοπώριασε..
τα κορακια εχουν εποχή?ή οποτε ωριμάσει ο καρπος εμφανίζονται?
ανοιγω το παραθυρο,και οι πολυκατοικίες απλώνονται σαν μια τεραστια εκταση με σταφύλια.
ζουμερα και κοκκινα.
Πεσε βροχή μου να τα γυαλισεις!
μεσα μου βράζω,αναψα το τσιγαρο με εναν αναστεναγμο..εσβησε πριν ακομα αναψει.
βλέπω το μαυρο σμηνος να ερχεται,στο βαθος του οριζοντα..
το κοκκινο των σταφυλιών σμιγεται με το μαυρο..διχρωμια στα ματια μου..
με ενα βήμα μπαινω στο χωράφι.Μεταμορφώνομαι σε σκιαχτρο..
Ενα πολυχρωμο,χωρις σωμα πλασμα..Γινεται να σαι πλασμα χωρίς σώμα?
Ενα σκιαχτρο,ενα ξύλο..που με χουν ντύσει αλλοι,γιατι τα χερια μου ειναι απο αχυρο,τα ποδια μου δεμενα με σπαγγους..ΕΝΑ καπελο απο ξεχασμενα καρναβαλια,για να τρομάζω την απειλή..
Ακομα κι αν με ντυσαν αλλοι για δικο τους λογαριασμο,αποψε παιρνω μορφή και πνευμα,κανω τον μύθο λογο μου και μπαινω στην μαχη.
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟ ΑΠΟΨΕ.αποψε το τσιγαρο μου δε ειναι κλωναρι απο ξηραμενο χορτο..Το τσιγαρο μου αποψε,ειναι φωτια.
ΕΙΜΑΙ ετοιμο να αντιμετωπισω αυτα που ερχονται.
Αυτα.
Ετσι κι αλιως τα ορνια φοβουνται τα σκιαχτρα.Θα με φοβηθουν.Μολις πλησιασουν θα γινω μια μπαλα πυρινη και θα τα καψω ολα..Ολα..
Πλησιαζουν.Ο εκκωφαντικος,ανατριχιαστικος θορυβος ολο και πλησιαζει..
Τα καψα..Ολα..
και τα κορακια
και τα σταφυλια
και τον ουρανο.
Δε εμεινε τιποτα για το χειμωνα.Αρχισε να βρεχει..Τα παρακαλια μου επιασαν μια ωρα μετα.
η φωτια εσβησε και τωρα κρυώνω..
ΑΛΗΘΕΙΑ κρυώνω.

2 σχόλια:

λοφανθρωπος είπε...

...λιγο πολυ ολους μας εχουν ντυσει σκιαχτρα...για να φοβιζουμε ο ενας τον αλλο...να μην εχουμε δικια μας προσωπικοτητα και δικια μας ευθυνη....θα μπορεσουμε να φωναξουμε το δικο μας λογο?

Unknown είπε...

na ton fwnaksoume?mas exoun mono gia tin kalpi.autos einai o pragmatikos mas logos.gi auto k eimastem k skiaxtra.xwris milia,allote xrisimoi k allote axristoi otan mas sinithisoun..alla mporoume na ginoume pirini kolasi ama t thelisoume k na tous kapsoume olous..de tha koitaksoume oute stafilia oute sodies..